Sievietes intīmais kalendārs

Pēc manām agrākajām domām, man likās un biju pārliecināta, ka nu par šo tēmu vairs nav ko pat daudz runāt. Bet dažus mēnešus atpakaļ, es apjautu to, ka es pamatīgi kļūdos, tad nu tā sākās mana iepazīšanās ar šo ikmēneša posmu.

Mēs, sievietes saņemam enerģiju no zemes, mums ir svarīgi būt veselām,(gribētos rakstīt arī stiprām, bet šaubos, jo zinu, ka tas nav mūsu pienākumos, mēs varam mēģināt būt sievišķīgi stipras(lai arī tas man liekas jau daudz, tas nenozīmē, ka mēs tādas neesam, tieši otrādāk, es zinu, ka mēs spējam paveikt krietni vairāk nekā pašas domājam), rūpēties par savu garīgo un fizisko stāvokli.

Savas pirmās mēnešreizes gaidīju ar nepacietību, jo likās, ka tad nu es būšu jau liela meitene, bet tad, kad šīs ikmēneša dienas mani beidza nost, sapratu, ka es viņas nemaz negribu, tās man bija katastrofālas mocības un tikai tagad, kad esmu par tām tik daudz iedziļinājusies, manī ir nākusi apskaidrība, kāpēc man tās bija mocības.

Pirmais solis, mums sievietēm ir jāpieņem šis sieviešu kalendārs. Īstenībā, mūsu dzīve iedalās, sākoties no mēnešreizēm, vairākos posmos un šos posmus mēs izdzīvojam katru mēnesi. Ļoti daudzas(arī es agrāk), šīs kalendārās dienas gaidu nelabprāt.

Pirmajā M dienā – notiek gan fiziskā, gan gariīgā tīrīšanās. Mēs šajās dienās zaudējam ļoti daudz enerģijas, vai jūs bieži sajūtat to bezspēku, tukšumu? Protams, būs sievietes, kurām arī šajās dienās būs spēks, tomēr ieteiktu šajās dienās būt tuvāk dabai, mazāk darboties. Šis tīrīšanas periods ilgst 3-5 dienas(katrai tas laiks var būt individuāls). Ar tīrīšanās periodu es to arī domāju, bez pārnestas nozīmes, viss sakrātais pa mēnesi, emocijas, pārdzīvojumi, sāpes, dusmas, naids, bailes, viss iespējamais no jums grib izlauzties, jo mēs neesam tam radītas. Tā kā, mēs esam tās, kas rūpējas par savu un ģimenes labklājību, mums šajās dienās būtu ieteicams negatavot ēst, neskūpstīties, nenodarboties ar seksu, nekārtot māju. Atceraties, ka mēs katrā darbībā ieguldām savu enerģiju, un šoreiz šī enerģija nav piemērota, lai mēs nodarbotos ar mājas darbiem. Atpūšaties, izbaudat to, ka Jūsos ir šī brīnumainā parādība, kurai patecoties mēs spējam radīt jaunu dzīvību. Par mājas darbiem runājot, tos visus var saplānot, es apzinos, ka mums katrai ir ģimene, bērni utt., bet neskaitot dažus gadījumus, lielākoties katrai šis posms notiek noteiktajās dienās, tāpēc ir iespējams saplānot savu laiku un mājas darbus tā, lai tajās dienās šīs lietas nav jādara. Un tomēr palūgt vīram nomazgāt traukus pēc vakariņām, nebūs jau tā trakākā lieta.

Nākošais posms – Skaidrības periods/Es gribu periods/Vēlmju periods. Šis posms var ilgt no 3-10 dienām. Šis pavisam noteikti ir laiks, kad mēs spējam skaidri un ar gaišu rātu pieņemt svarīgus lēmumus savā dzīvē, iesaku šīs dienas izmantot lietām, kas Jums ir svarīgas. Ja šaubaties par attiecībām, darbu, nākotnes plāni, iepirkšanās utt., šajās dienās Jūsu prātam ir visskaidrākās domas, kas spēs Jūs pareizi ievirzīt.

Seksuālais periods, tas ilgst 3-4 dienas, bet iemīlēšanās periodā tās var būt pat 10 dienas. Un interesantākais, ka vīrieši šo periodu jūt, vai esat piefiksējušas, kā šajās dienās uz Jums skatās vīrieši, kā viņi pievelkās pie Jums, pilnīgi nemanāmi. Un vai pašas jūtat savu iekāri, kāri pēc seksa, vēlmi iegādāties kādu seksīgāku apģērba gabalu? Izbaudat šo laiku, mīliet sevi.

Depresīvais periods – un protams PMS ir izjutusi katra, un katru mēnesi, un kā šis laiks kaitina, vismaz mani pavisam noteikti. Viss, ko es esmu sākusi darīt šajā periodā, savaldīt to, jo es varu uz līdzenas vietas sajust, kā tas grib nākt ārā, bet es pretojos, protams, ir brīži, kad es izeju no saviem rāmjiem, bet ļoti cenšos, lai to neizjūt man apkārtējie cilvēki, savējie jau mani saprot no pusvārda, un zina ka es esmu cīnītāja un mēģinu šo peridou saīsināt pavisam uz īsu brīdi. Jā, šajā posmā viss riebjas, nekas nav labi. Visspilgtāk šis peridos izpaužas, ja iepriekšējais mēnesis ir bijis smagāks, ierobežojumi sev, apspiedusi sevi, dusmas uz sevi, vainas apziņa, tad depresīvais periods būs diezgan smags, kad varam uz ļīdzenas vietas sākt raudāt, kad niecīgākā darbība spēj mus izsist no miera līdz ārprātīgām dusmām. Pēc šī posma atkal sākas mūsu lieliskās un īpašās dienas.

Mums ir jāiemācās plānot sava dzīve, notikumus un atpūtu saskaņojot ar šo kalnedāru. Es nevēlos Jums iegalvot, ka šī ir vienīgā un pieņemtā patiesība, protams, ka nē, katrai ir savi uzskati, pieņēmumi. Arī es to neuztvēru pilnvērtīgi, bet tad eksperimentēju, un tad, pēc dažiem mēnešiem tu redzi pārmaiņas ne tikai sevī, bet arī ģimenē, tad saproti, ka tas tomēr strādā, protams, ka es joprojām palaižu garām šo mirkli, un nepieturos pie šiem psmiem, tomēr mēģinu lielākās lietas tomēr paveikt un saprast sevi. Apzinos to, ka visas jau problēmas sākas no tā, ka es savu enerģiju nepareizi izmantoju, tādejādi zaudējot savu sievišķību. Vēlos saprast šo enerģiju un izmantot tās spēku savā labā.

Ceru, ka tas Jums sniegs patiesāku vērtību Jūsu ikmēneša dzīvei, kurā katrai lietai ir sava nozīme.

Dziļā cieņā, Jūsu Sievietes Spēks.

Leave a Reply

